18 January 2012

Nails

Nagels. Ik post nooit over beauty en make-up en stuff. Niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik er niet zoveel vannaf weet. Maar ik kijk wel nar al jullie blogs met awesome nailarts! Ik vind het altijd zo leuk om te zien! Zelf bijt ik al jaren lang nagels. Slecht. Ik weet het. Ik moet ermee stoppen!!


Maar soms heb je het gewoon niet door als je het doet. Ik heb dat ranzige spul of course al geprobreerd. Dat wat je op je nagels smeert en als je dan bijt krijg je echt een verschrikkelijke smaak in je mond. Maar op de een of andere manier reageerden mijn hersens er niet echt op, want iedere keer beet ik weer, walgde, spoelde mijn mond door met water en vergat weer dat dat spul erop zat. En dan begon het weer opnieuw. Ik werd er echt misselijk van, dus ben ik daar maar mee gestopt. Nu heb ik een neiuwe methode: Nagels lakken. Men zegt dat je dan minder snel bijt. Dus 3x per week een ander kleurtje. Maar ik vind mijn nagels nu niet bepaald mooi als ik ze lak (roze glitters met in grote zwarte letters HALLO erop). Maar ja, ik kan het altijd proberen.


Maar dat is niet waar ik jullie over wilde vertellen ;)
Ik wilde vertellen hoe super ik het vind dat mensen dat kunnen. En ik weet dat dat kunnen superknap is, maar het bedenken van die superdingen vind ik eigenlijk nog knapper! Zulke mooie printjes komen langs, die zou ik wel op mn t-shirt willen hebben. Dus:

 Respect voor de Nail-artist onder ons bloggers!

Hier een paar supermooie nail-arts ( van WeHeartItof course)







Kunnen jull Nail-art? Of zijn jullei ook van die erge nagelbijters als ik ;)

Liefs,

Charlotte



2 comments:

  1. Ik ben er ook niet zo goed in, inspiratie vind ik wel heel gaaf om te zien altijd! Ik beet ook altijd, nu nog heel af en toe maar kan me er meestal van weerhouden gelukkig :)
    X

    ReplyDelete
  2. Ik scheurde altijd mijn nagels eraf als ik me verveelde, maar nu ben ik heel creatief bezig met nail-art en doe ik het minder. Als mensen complimenten geven over dat mijn nagels er zo leuk uitzien vind ik het erg zonde om het te scheuren, maarja het gaat gewoon vanzelf :)

    Xx

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!