30 January 2012

Oh No! Snow!

Henkie's pootafdruk

A bird

Flipje blijft liever binnen op de verwarming

Henkie is nieuwsgierig






Hoofdband Clockhouse
Sjaal gebreid door oma
Handschoenen H&M
Jas H&M
Broek H&M
Schoenen royalty

Kou. Sneeuw. Vies. Nat. Hagel, Regen; Winter.
Verschrikkelijk. Ik hou echt niet van kou! Ik hou van zon, van shorts van slippers en stranden en zwemen en ijs en zee en warmte. Ik hou van bruin worden, kleuren, buiten zijn, bikini's en zonnen.
Oftewel: Dit is verschrikkelijk voor mij. Ik weet niet of het bij jullie al sneeuwt, maar hier in NoordHolland zijn de strooiwagens vanaf vanochtend weer actief. Ineens was alles wit. Postte ik vrijdag nog dat ik lekker zonder jas in de zon zat en hoopte dat de lente eraan kwam, post ik nu winterjassen, sjaals, mutsen en sneeuw. Vreselijk! Ik hoop dat het snel weer voorbij is.
Één klein voordeel aan de winter: je kan supermooie foto's make. Dat kan ook in de zomer, maar zo'n wit landschap is toch wel wat anders. En ik had jullie beloofd mijn winterjas nog te laten zien dus; Tada! Hier wat foto's. Denk er maar aan wat voor mijn blog over heb, als ik in de sneeuw foto's ga maken.
Oh, en nog wat leuks aan sneeuw dit jaar is; Henkie ziet voor het eerst sneeuw. Hij spaced hem helemaal in 'dat witte koude spul'.
Idioot. <3

Liefs,

Charlotte

COPYWRITE

9 comments:

  1. OOOO sneeeuw ik wil sneeuw,, hier sneeuwt het nog steeds niet:(

    ReplyDelete
  2. Bij ons ligt er nog maar een héél dun laagje. Jammer, want ik hou van sneeuw!

    ReplyDelete
  3. hier ligt ook nog maar een dun laagje, ik vind sneeuw dus niet echt leuk :(

    ReplyDelete
  4. Leuk he die sneeuw! Hier ligt er ook al een klein laagje!

    ReplyDelete
  5. Ahhh Henkie is echt supercute!

    ReplyDelete
  6. Leuk! Ik krijg meteen een wintergevoel, haha!
    Ik heb je trouwens getagd!
    Liefs,,

    ReplyDelete
  7. Ik hou er ook niet van! Hopen dat deze winter snel voorbij vliegt;)

    xx Laura
    www.thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!