27 January 2012

Outfit: Magazine-Legs



















Dress Sting
Jacket Action
Legging New Yorker
Shoes Royalty
Neclace Unkknown


Voor het eerst in hele lang tijd was het weer eens lekker om naar huis te fietsen. Geen regen, geen ijskoude wind, en al helemaal geen hagel. Gewoon een beetje wind met een zonnetje! Ik weet niet of bij jullie de zon ook scheen, maar hier dus wel! Niet heel fel dat je zonder jas enzo kon fietsen, maar toch wel heel lekker. Ik fiets langs de weilanden naar huis en dat was zo mooi om te zien met die zon! Echt, ik was even vergeten dat de zon alles er veel vrolijker, of 'zonniger' uit laat zien.
Thuis deed ik meteen de achterdeur open, we hebben een tuin aan de zuidkant, dus dat betekend dat het grootste gedeelte van de dag, de zon daar middenin schijnt. In onze achtertuin is het altijd veel warmer dan aan de voorkant. Ik weet dat het nog een beetje koud was om te doen alsof het heerlijk weer was, maar ik kon het gewoon niet laten om lekker zonder jas te gaan zitten lezen.
Daarna heb ik even foto's gemaakt (met Henkie, die zich ook helemaal thuis voelt in de zon), voor een nieuwe outfitpost. Want dat wilde ik dit jaar meer plaatsen op mijn blog.

Worden jullie ook gelijk vrolijk van het minste beetje zon?

Liefs,

Charlotte

ps; deze post is in een kleiner lettertype geschreven. ik vind het er mooier uitzien. Maar ben natuurlijk benieuwd wat jullie liever willen/mooier vinden. So let me know



5 comments:

  1. Super leeuk! Ik vind dat kleiner lettertype wel mooier staan maar groter leest makkelijker :)

    XX

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een gaaf printje!!
    Hih ja ik legde mijn noodle recepje wel een beetje uitgebreidt uit he?
    Haha, ik ben er gewoon helemaal weg van.
    Wij zijn noodle lovers! :D
    xliefs'

    ReplyDelete
  3. oh my god, die legging is awesome!!!!

    ReplyDelete

  4. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday January 28 th i'll do a tribute to the music from Holland and Switzerland;
    Ellen ten Damme, Maya Hakvoort, Angela Groothuizen, Pia Douwes, Maggie Macneal (Holland).
    Francine Jordi, Gunvor Guggisberg, Sophie Hunger, Vanessa and Edita, Mia Aegerter-(Switzerland)
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!