16 January 2012

Trend: Pastel



Ik had er al eerder over geblogd; De trends van 2012. Maar toen ging ik meer in op de kleurentrend. Nu even een aparte post over de pasteltinten.
Babyroze en blauw, wit, heel lichtgeel, lichte spijkerstof, dunne en soepele stoffen, kant, pluis. Dat zijn zo'n beetje de keywords voor deze trend.
Af en toe worden de kleuren ook gecombineerd diepzwart, op het wat stoerder te maken.
Het is echt opvallend dat alle bekende designers dit jaar óf hele felle kleuren gebruiken, óf pasteltinten. Hier twee superbekende designers die voor pastel zijn gegaan;
(Mijn favoriet is absoluut chanel, i love it all!)


Chanel





Prada



Celebs who love Pastel:


Katy Perry




Bronnen afbeeldingen:

Wat vinden jullie van deze trend? I Love It!

Liefs,

Charlotte











4 comments:

  1. ik vind het een erg leuke trend!
    dankje voor je reactie :)
    liefs,

    ReplyDelete
  2. wat een gave foto's, en je blog is echt het einde♥
    ik volg je zeker weten :)

    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ik hou ook heel erg van pastel! vooral van lichtroze en wit.

    Xx<3

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ik vind pastel kleuren echt heel erg mooi. Je hebt een leuke blog.
    ik volg je nu, wil je mij ook volgen?
    liefs
    http://likefashionandmore.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!