1 January 2012

Trends spring-summer 2012

De (voorlopige) Trends van 2012

Ik heb een tekening/poster gemaakt met daarop de nieuwe zomertrends. Ik heb hem ingescant, maar hij is nu wel een beetje scheef omdat ik het in twee delen moest doen.



Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen lezen, maar voor de zekerheid, hier nog even alles op een rijtje.

Modetrends
  • Preppy met felle kleuren
  • Klassieke jurk
  • Ballerina's (ja, ze zijn weer terug)
  • 'Boodschappentassen' met twee verschillende kleurvlakken
  • Schattig (kant, bloemetjes) maar dan met iets stoers gecombineerd (leer)
  • A-Lijn
  • Sleehak
  • Opvallende ritsen
  • Verticale strepen
H&M


bron: weheartit


En natuurlijk weer ColourBlocking!
Alleen dit keer met iets minder harde kleuren. Paars zie je bijna niet meer en de hoofdkleuren zijn Groen, Roze en Oranje.


bron: WeHeartIt




Haartrends
  • Middenscheiding
  • Alle soorten vlechten
  • Haar losjes vast in een lage staart of hoge knot

Bron: WeHeartIt


Maar er is nog veel meer, wat helaas niet allemaal op één poster paste, dus zal ik het hier even opnoemen.
Modetrends
  •  Witte stof met wilde bloemen of fruitprint
  • Pasteltinten
  • 'oma jurk' print op een kort (strand)jurkje
  • Gekke, oosterse prints
D&G fashionshow Spring/Summer 2012


Pasteltinten: Ralph Lauren fashionshow Spring/Summer 2012


Er komen waarschijnlijk nog veel meer trends, maar die zal ik dan wel posten.
Ik vind al deze trends persoonlijke echt helemaal geweldig! Ik hou echt heel erg van pasteltinten, ik ben al een jaar op zoek naar een keldingstuk met een brede verticale streep, dus ik ben hier heel erg blij mee! En natuurlijk vind ik het ColourBlocking nog steeds superleuk.


Wat vinden jullie van de nieuwe trends?

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. such a lovely hairdress!!! I have very long hair so definitely will try. happy New Year.
    Follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dat heb je echt heel leuk getekend! Leuke post trouwens! x

    ReplyDelete
  3. Happy New Year my dear!
    Lovely blog! Visit mine and maybe we can follow each others blogs :)

    http://maryfashionlove.blogspot.com/
    Mary
    xx

    ReplyDelete
  4. Superhandige samenvatting van de trends, fijn 2012 gewenst aan jou :)

    ReplyDelete
  5. Nog een fijn 2012!
    Zo'n blog als deze vind ik echt superleuk. Misschien heel stom, aangezien ik mijn eigen mode volg en geen enkele andere. Ik pik soms wat er tussenuit wat ik leuk vind (al zijn dat meestal vooral accesoires), en jouw blog vind ik daar een prima bron voor :)!

    ReplyDelete
  6. wat origineel gedaan zeg!

    liefs
    ps. ik heb een give-away op mijn blog!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!