3 January 2012

Yesterday was my Birthday!

Dit heb ik van mijn tante gekregen!

Gister was ik jarig! Ik werd 14. 2 januari is natuurlijk niet echt een superleuke datum, want het is nooit lekker weer dan. Maar ik heb wel een hele leukeverjaardag gehad!

Mijn oma, tante, nog een tante, mijn oom en mij 2 neefjes en een vriendin van me. Zondag vier ik mijn verjaardag pas met vriendinnen.

Henkie...


Ik heb echt superleuke dingen gekregen!

Een grote paspop waar je ook spelden in kan steken, zodat ik daar kleding op kan maken was het hoofdcadeau.Daar ben ik echt superblij mee.



De paspop, de jurk waar ik nog mee bezig ben.

Ook heb ik de nieuwste cd van Beyoncé (4) gekregen en het 3e deel van de Hongerspelen Trilogie; Spotgaai. Van mijn tante heb ik een hele set met spullen om cupcakes te maken gekregen! Dat ga ik dus ook binnenkort doen. Mijn opa (die kunstenaar is) heeft me een paar supermooie stiften en pennen  gegeven om mee te tekenen. En mijn oma heeft me wol en breinaalden gegeven, dus dat moet ik ook maar gaan leren... :)











11 comments:

  1. Hey meis , van harte gefeliciteerd nog!
    groetjes
    Colourful-Frutsel

    ReplyDelete
  2. Nog van harte gefeliciteerd.
    xliefs'

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd! Je hebt leuke dingen gekregen zeg:)

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! En ik begrijp je helemaal, ik ben volgende week zondag jarig. Kwa weer is januari gewoon een rotmaand om jarig in te zijn, pfff.

    Wel heb je echt supergave dingen gekregen, Mede-Steenbokje! :P

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday, all the best. I hope you had a wonderful day.

    http://aprettylife13.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Amazing photos! I'm following my dear! :)
    MaryFashionLove
    Mary
    xx

    ReplyDelete
  7. Een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd! Liefs, ♥
    www.todaysbeauty.nl

    ReplyDelete
  8. Nog gefeliciteerd! & leuke spulletjes allemaal x

    ReplyDelete
  9. Nog gefeliciteerd! En wat een toffe dingen heb je gekregen. (:

    ReplyDelete
  10. Ah wat een superleuke cadeaus,
    vooral die paspop en het cadeau van je opa zijn leuk!

    ReplyDelete
  11. Ik ben ook in januarie jarig:)

    paspop: Suuuuuuuuuuper gaaf!!♥
    cd:leeeuk!
    boek: Ik heb ook (bijna) alle delen van de hongerspelen gelezen!
    cupecakes: ga ik waarschijnlijk met mn friends maken op mijn birthday


    Xx

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!