13 February 2012

Boijmans Museum

Heel mooi dit!


Klei in de zak erboven gegoten wordt een stoel! echt raar



Supermooie kunsthallen




Een 'gesmolten' lamp :)
 
Superkleurijke kunst!

Hele grote plasticakken om lanpen heen, een gaaf effect vind ik!


Het Absalon, een aparte rote witte ruimte


Een soort minihuisje


Absalon, allemaal gekke vormen

Kan je hier op fietsen?


Een rechthoekige auto!

Ik ben naar het Boijmans van Beuningen geweest, een groot museum in Rotterdam. Ze hadden allemaal gekke kunstwerken, maar ook oude kunst. Ik vond het heel leuk om heen te gaan. We hadden nog niet eens alles gezien, zo groot is het!

'S ochtends zijn we ook naar de Primark geweest, mijn shoplog daarover komt later nog!

Liefs,

Charlotte


1 comment:

  1. Wow, dat ziet er echt indrukwekkend uit! Leuk! En je hebt ook een leuke outfit aan zover ik kan zien. Ben benieuwd wat je bij de Primark hebt gekocht!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!