27 February 2012

Emeli Sandé

Weer een nieuwe nog niet heel bekende zangeres ontdekt. Emeli Sandé, geboren op 20 mei 1987 in Schotland als Adele Emeli Sandé. Ze zing met heel veel soul, schrijft haar eigen nummers en heeft een geweldige stem en nummers. In februari kwam haar debuutalbum uit: 'Our version of events'.

Ze heeft allemaal geweldige nummers, vind ik.

 
Heaven


 
Daddy - ft Naughty Boy


 
Next To Me


 
Mountains


 
Were I Sleep

Wat vinden jullie van haar? Ik vind haar echt helemaal geweldig, en ben van plan haar album te kopen.
Ben benieuwd of jullie haar al kenden,

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Leuk zo'n post!
    Bedankt voor je reactie:D

    ReplyDelete
  2. leuk! ik vind vooral mountains een erg leuk liedje!

    ReplyDelete
  3. Ik ben een grote fan van Emeli Sandé! Ik ken haar voornamelijk van toen ze eens optrad met Netsky! 'Daddy' vind ik een erg leuk liedje :)

    ReplyDelete
  4. Ik kende haar nog niet xD
    Maar dat is ook niet zo gek, niet echt mijn muzieksmaak moet ik zeggen :P

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!