24 February 2012

J'adore Studded Shorts





bron wehartit


50,00 River Island

9
Vintage op Etsy
Hier vind je ook supervette studded shorts, maar ze zijn zo duur :(

 Verder is het erg moeilijk om voor een redelijke prijs zo'n vette short ergens te vinden.
Dus zocht ik naar een DIY, hier beneden een filmpje van youtube.
Ik ga het zeker zelf een keer proberen, maar dan moet ik wel echt even wat tijd vrij houden, want volgens mij duurt het nog best lang.



Wat vind jij ervan?

Liefs,

Charlotte

7 comments:

  1. Oh, ik vind het super mooi! Ik volg je nu ook trouwens :)

    ReplyDelete
  2. cool, dat bovenste plaatje kreeg ik net in de mail van weheartit♥

    xxx

    ReplyDelete
  3. Gaaf, die DIY is ook erg leuk!
    X

    ReplyDelete
  4. Aah love it, en die DIY is ook erg leuk! Ik ga er zo zeker een voor de zomer kopen of maken! x

    ReplyDelete
  5. Ik vind het erg stoer staan<3
    x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!