2 February 2012

Music: Rachael Lampa



Mijn nieuwe favoriet! Hahaah, ik heb weer eens iemand ontdenkt, waarvan ik alle liejes helemaal geweldig vindt! De Amerikaanse Rachael Lampa, geboren op 8 januari 1985.
Ze werd al op haar 14e ontdekt en heeft al heel wat nummers uitgebracht. Maar ze begint nu pas een klein beetje bekend te worden.  
geboren op 8 januari 1985.
Ze zingt heel gospelachtig, wat ik heel leuk vind! En al haar songs zijn heel orgineel en met hele mooi teksten.




Mijn lievelingssongs van haar nieuwste album 'All We Need';


Elevate


Feel


Beauty's Just A Word


Kende jullie haar al? en wat vinden jullie van haar?

Liefs,


Charlotte

7 comments:

  1. Leuke post, ik kende haar nog niet.
    Ik vind haar echt super mooi.
    X

    ReplyDelete
  2. Ik kende haar niet, maar haar muziek is geweldig!

    Liefs,xx

    ReplyDelete
  3. nee, ik kende haar nog niet, maar ik vind haar geweldig!
    liefs,

    ReplyDelete
  4. Ik kende haar ook nog niet, maar ze zingt heeel goed :)

    ReplyDelete
  5. Hee! Dankjewel voor je lieve berichtje!
    Leuke blog heb je en ga zo door!
    x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!