7 February 2012

My Drawings #7












Ik heb laatst eindelijk weer eens tijd gevonden om lekker een ochtendje te tekenen.
Zaterdagmorgen in de woonkamer met een groot tekenblok en supermooie tekenspullen (die ik voor mijn verjaardag had gekregen) ging ik aan de slag.

En dit is het resultaat! Best goed gelukt, al zeg ik het zelf ;)
Alleen zo jammer dat ik bij de laatste tekening een te grote klodder tipex heb gebruikt
 (onder het oog).

Maarja, van fouten leer je weer, toch?

Liefs,

Charlotte

6 comments:

  1. Wat kan jij leuk tekenen zeg!

    Je blog is echt superleuk!
    Neem je ook een kijkje op die van mij?
    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/
    liefs

    ReplyDelete
  2. mooi gemaakt! je kan echt heel leuk tekenen:)

    Groetjes

    ReplyDelete
  3. Wow je hebt echt talent!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Waaauw! Dat shirt met de snor is ook super gaaf, ahaa, echt mooi mop!

    X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!