11 February 2012

New In; flea market

You must find the special ones between the others...











Vandaag ben ik naar de rommelmarkt in mijn dorp geweest. Meestal is er haast alleen maar troep, maar dit keer stond er een man die een hele partij kostuums en aparte kleding uit Frankrijk had gekocht! Veel mensen lopen er gewoon voorbij en denken dat het alleen maar carnaval is, maar je moet het er gewoon tussenuit zien te halen, vind ik. Dus ging ik met mijn moeder de zeven rekken kleding door en dit is het resultaat. De laatste jurk; Ik heb géén idee wanneer ik die aan zou doen, maar er zit ook nog een onderrok in en het is heel duur materiaal, voor maar €10! Dus hebben we hem genomen. En het Ed Hardy topje en de roze waren maar €5! Geen geld toch?

Liefs,

Charlotte




No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!