25 February 2012

Outfit: Miss RedPants







Pants H&M
Top Hema
Blouse H&M
Boots Royalty
Watch Regal (Lucardi)

Vandaag ben ik naar Hilversum geweest en gaan shoppen. Ik heb superleuke kleding gekocht, de shoplog daarvan kan je dus ook nog verwachten.

En ik heb VAKANTIE! Yes, ik was zo moe! Ben echt aan vaakntie toe. Lekker even niks doen de eerste dagen en dan met mijn vriendinnen afspreken. Dinsdag komt mijn oma en dan maken we samen mijn jurkje af! Dus verwacht ook een nieuw zelfgemaakt kledingstuk op mijn blog.

Ook, heb ik een beugel.
Maandag gekregen, alleen nog boven nu. Maar onder komt ook nog en elastiekjes en alles. Ik vind het echt helemaal niets, en heb er erg lang over getwijfeld, maar uiteindelijk toch gedaan. En gelukkig doet het helemaal geen pijn! Iedereen zei dat het sowieso de eerste dag erg veel pijn zou doen, maar ik voel dus helemaal niks, al een week niet! Gelukkig maar ;)

hebben/hadden jullie een beugel?

Liefs,

Charlotte


3 comments:

  1. Wauww leuke outfit!
    Ik was ook echt zeer aan vakantie toe..

    xxx

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit, die broek is leuk! x

    ReplyDelete
  3. Leuk zeg, die broek!

    Ik heb ook een beugel gehad, iets meer dan een jaar. 'k Vond het toen niet zo heel erg, alleen pijnlijk soms..

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!