8 February 2012

Random Beauty revieuw All in one face base foundation Bodyshop

Random Beauty
Vanaf nu lees je iedere woensdag een artikel door Tessa, geschreven over beauty!





Ik heb een nieuwe poeder foundation gekocht!
Hij is van de Body Shop;'All in one face base'.
Hij komt in 6 verschillende kleuren, ik heb volgens mij de lichtste;'03: peel/soulever' en kost €18,50.
Ik heb alleen een veel te witte kleur voor mijn huid gekregen, heel dom van me, ik heb niet echt goed gekeken of het een goede kleur was. Hij dekt niet super goed, maar hij is oké. Als je echt een perfecte dekking wil moet je er echt een foundation of getinte dagcrème onder aanbrengen.
Er zit een spons en spiegeltje bij, alleen is het spiegeltje te klein om echt te kunnen gebruiken, dus het is echt moeilijk om aan te brengen of bij te werken zonder grotere of andere spiegel erbij.



Ik had eerst een liquid foundation van Clinique: 'Supermoisture makeup maximum: 04 Ivory.'
Deze foundation was echt ronduit raar. Hij is super vettig, op zich wel fijn als je een hele droge huid hebt, maar bij deze ziet het er heel vreemd uit als je hem op de droge huid aanbrengt. Je ziet eruit alsof je super erg zweet of zo?! Je zou verwachten dat hij schilfertjes of andere droogheden weg zou nemen, maar hij accentueert ze alleen maar. Echt gewoon weird. Een dikke afrader!

Deze foundation is echt een afrader!

Daarom ben ik dan ook superblij met mijn nieuwe foundation. Ik heb van mezelf al een best slechte huid (acne) en hiervoor is een poeder foundation veel beter omdat het niet zo verstopt. Hij is ook "leuk" voor een vettere huid omdat hij heel erg matteert. Maar daarom zou ik hem ook wel afraden voor een wat drogere huid.

Wat ik ook altijd echt geniaal vind aan de Body Shop is de hulp en adviezen die je krijgt: ik liep binnen en meteen liep er een meisje op me af. Het kan echt super irritant zijn, maar hier vind ik het altijd wel handig.
De "verpakking" is ook echt superschattig: het is een soort spiegeltje aan voorkant, maar wel rond, dus je kunt er niet inkijken...:)

Wat ook wel grappig is, is dat als je de spons die erbij zit nat maakt, en daarmee de poeder aanbrengt, het meer een soort liquid foundation word! Dat had ik echt nog nooit gehoord!
Dus kort samen gevat: Poeder Foundation, goed voor de acne- of vettige huid. Leuke verpakking én prijs :).





Ik hoop dat jullie er wat aan hadden,
Kennen jullie deze foundation?

 Kusjes,

Tessa

ps; Volgende keer post ik met zelfgemaakte foto's!

3 comments:

  1. Super leuk! Ik verheug me al op volgende week! haha xx

    ReplyDelete
  2. ohh jammer van die foundation!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!