1 March 2012

Selfmade Dress

Dress #2

Mijn 2e jurkje is af! Ik heb er erg lang aan gewerkt, en met hulp van mijn oma, want het was een erg lastig patroon met beleg (voering) aan de bovenkant, wat ik nog nooit had gedaan. Ook de rits erin zetten had ik nog nooit gedaan, maar dat is ook helemaal gelukt, gelukkig.

Het is erg goed gelukt vind ik! Ik wilde een ruitje, maar ze hadden niet heel veel. Uiteindelijk koos ik deze stof uit, een beetje bruin/groenig met kleine ruitjes. Het is alleen niet echt een zomerjurkje, maar voor nu is het super!











Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Let me know ;)

Liefs,

Charlotte


6 comments:

  1. Waaaauw! Ookal zo goed gelukt! (:

    Loveyouuuuu

    En yeaah, tuurlijk sta je in m'n voorbeeld ;) haha, ik probeer het ook vol te houden want meestal lukt het me niet ;p

    ReplyDelete
  2. aah super leuk! Mag ik miss vragen welke camera je gebruikt? x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!