18 February 2012

Snelle oog make-up look




Ik vind het altijd heel moeilijk om te kiezen welke ooglook ik ga doen. Dus heb ik gewoon een standaard winter- en zomerlook uitgekozen voor mijn ogen. Dit is natuurlijk de winterlook. Hij is iets donkerder dan de zomerlook. Ik heb donkere ogen en wenkbrauwen maar een lichte huid, dus daarom heb ik vaak in de winter iets donkerdere make-up op mijn ogen.

Dit is even een drie-stappen plan voor mijn snelle ooglook:


1. Make-up loos

2. Oogpotlood:

Ik trek meestal een lijntje oogpotlood op mijn waterlijn. Dat maakt je ogen wel echt een stuk kleiner dus als je kleine ogen hebt, kun je dit beter achterwegen laten. :) Ik gebruik de MAX oogpotlood. 001 noir/black. 

3. Mascara
Ik gebruik meestal 2 verschillende mascara's: Swing mascara, van Basic. 
En een hele oude waarvan je de naam niet meer kan lezen, maar ik weet wel dat hij van L'oreal is:) 

Ik hoop dat jullie er veel aan hebben! 

Kusjes,

Tessa.

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!