1 February 2012

Tag: 11




Mijn eerste Tag! Ik heb hem gekregen van Frederique van http://est-fantastique.blogspot.com/, dankjewel!

De regels:1.Plaats de regels van de tag op je blog
2. Iedereen die is getagd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, 11 vragen beantwoorden, 11 andere mensen taggen en 11 nieuwe vragen bedenken.
3. Laat de mensen aan wie je de tag doorgeeft, weten dat je hem/haar hebt getagd.
4. Je mag niet iemand taggen die de tag al heeft gekregen.
5. Je moet 11 mensen taggen en je mag niet zeggen 'ik geef hem aan iedereen die hem wil overnemen.

11 dingen over mezelf

1.
Ik ben verslaafd aan witte chocola, het is gewoon te lekker! <3
2.
Ik ben niet zo goed in sport. Ik ben meer creatief denk ik. Ik ben niet echt dik ofzo, maar loop toch altijd helemaal achteraan. Nu zit ik wel op school met allemaal hockeymeisjes, met waanzinige conditie, terwijl ik tennis. Maar ik kan wel goed kastspringen en in de ringen enzo,heb gewoon niet zo'n goede conditie.
3.
Mijn broertje Mels kwam net binnen en dan wil hij over mn schouder meekijken, maar daar wordt ik altijd doodzenuwachtig van. Ik kan niet werken/pianospelen/tekenen of schrijven als er iemand me nauwlettend in de gaten houdt.
4.
Als ik mijn kamer opruim duurt het altijd veel langer dan gepland omdat ik dan weer allemaal oude spullen en foto's terugvind waar ik weer heel lang naar ga kijken. Mijn kamer is dan ook altijd een rotzooi.
5.
Ik moet een beugel en ik ben doodsbang. Het lijkt me vreselijk om zo'n ding in je mond te hebben! En dan zo lang! Ik oet hem 2 tot 3 jaar dus dan ben ik 16 of 17 alsie eruit gaat!!!
6.
Ik heb héél veel onafgeschreven verhalen in mijn mapje van Word staan, ik heb er gewoon geen tijd voor.
7.
Ik houd heel erg van acteren. Ik heb al eens in een film gespeeld, zwart water, en vind het superleuk om te doen!
8.
 Ik hoop heel erg dat ik nog 3cm groei, want dan kan ik me bij een groot modellenbureau inschrijven. Ik ben nu 1.70 precies, dus dat zou heel leuk zijn. Weet niet of het iets voor mij is, maar je kan het altijd proberen toch?
9.
Ik speel al meer dan 4 jaar piano. In Januari 2008 begon ik met lessen en ik ben nog steeds niet gestopt. Dit jaar ga ik 'River Flows In You' van Yiruma spelen op de uitvoering.Beter bekend van de Twilight films. Zo'n mooi liedje! (Zoek maar eens op).
10.
Ik heb heel uiteenlopende muzieksmaak. Ik luister Beyoncé, Birdy, Taylor Swift en Avril Lavigne het meest. Allemaal best verschillend dus.
11.
Ik wil één keer in mijn leven naar een live concert van Beyoncé, dat lijkt me echt heel vet! Zij is één van de weinige zangeressen die live bijna nog beter zingt dan op cd, echt heel knap.




11 vragen beantwoorden

1. Wat is je leukste herinnering aan vroeger?
Hmm.. dat is echt een moeilijke vraag! Ik heb zoveel leuke dingen gedaan! Als je vroeger zegt denk ik wel aan toen ik echt nog klein was. Ik weet nog dat ik een keer toen ik 7 was, een hele groot berg ging beklimmen met mijn vader. Ik was doodmoe toen we boven waren, maar ik was ook supertrots! Verder de vele keren schoolreisje, ieder jaar weer supergezellig! En van een paar jaaar geleden de vakantie naar Frankrijk, naar een camping. Daar waren heel veel Nederlandse mensen en heb ik heel veel nieuwe mensen leren kennen, waarmee ik nu nog steeds contact heb. En er is natuurlijk nog veel meer, maar dat wordt een beetje een lang antwoord :D

2. Als je nu een celebrity naar Nederland zou kunnen halen, wie is dat, en waarom?
Beyoncé! Hahaah, zodat ik naar haar concert kan! Maar ook wel de Twilight acteurs, want het lijkt me super hen een keer in het echt te zien.

3. Wat is jouw droombaan? En waarom?
Weer zo'n ongelovelijk moeilijke vraag! Ik denk mode-ontwerpster of actrice. In ieder geval een beroep waarbij je iets creatiefs moet doen. Blogger als baan lijkt me ook super!
4. Met welke celeb zou je van kledingkast willen ruilen?
Rihanna of Ashley Tisdale. Ik hun style allebei super! Oh, en Anne Hathaway ook, die heeft altijd supermooie galajurken.

5. Wat is jouw ideale liefde?
Geen idee! Ik denk niet dat er zoiets bestaat als 'ideale liefde'. Als hij maar een beetje grappig is en knap is natuurlijk ook wel fijn ;) En iemand als Taylor Lautner of Alex Pettifer ...<3

6. Hoe zou je een jongen mee uit vragen?
Ik durf dat niet echt. Maar als ik het zou durven, gewoon recht in zijn gezicht zeggen, niet via via, dat vind ik altijd zo sneu.

7. Is er iets waaraan we jou meteen kunnen herkennen?
Ehm..? Aan hoe ik eruit zie? Aan de stroom woorden die altijd uit mijn mond komt? Aan mijn kleurijke kleding? Ja, zoveel!

8. Welk liedje zou over jouzelf kunnen gaan?
Er is niet echt een liedje wat over mij zou kunnen gaan. Ik ben het wel helemaal eens met het supermooie liedje en songtekst van 'I was here' van Béyoncé. En het liedje 'Smile' van Avril Lavigne.

9. Wat zou je doen als je 1 miljoen zou winnen?
Aaaaah! Ik zou zo hard gillen en springen en dansen en zingen :D En dan zou ik naar India gaan en naar New York en Afrika, waar ik een goed doel zou beginnen. Ik zou al mijn vriendinnen cadeautjes geven en een eigen kledinglijn opzetten. En natuurlijk gaan shoppen zonder grenzen! ook zou ik heel graag een tijdschrift beginnen.

10. Wie inspireert je?
Iedereen om me heen. Iedereen heeft weer een andere goede eigenschap, dus ik vind dat je je niet door één persoon kunt laten inspireren!

11. Is er iets was je echt wilt bereiken?
Ik zou heel graag een jaar naar een arm land gaan voor vrijwilligerswerk. En een keer een jaar in New York wonen. Ook wil ik één keer in mijn leven een boek schrijven.



11 andere mensen taggen





11 nieuwe vragen bedenken

1. Doe jij iets wat niemand in jou omgeving doet/kan?
2. Welke beroepen zou jij nooit willen hebben?
3. Waar verdien jij je geld mee/heb jij een baantje?
4. Waar wil jij één keer in je leven naar toe?
5. Hoe ziet jou kamer eruit?
6. Waar ben je echt bang voor?
7. Welke tijdschriften lees je?
8. Naar welk kledingstuk ben je echt al heel lang op zoek?
9. Wat is je lievelingsfilm?
10. Hoe zou jij je kind later noemen?
11. Waar heb je echt een hekel aan?

bronnen foto's: WeheartIt

Liefs,

Charlotte

6 comments:

  1. wat leuk! Ik heb m zelf een tijdje geleden ook gedaan :)
    Leuke blog ook, ik volg je. Volg je terug?
    liefs!

    ReplyDelete
  2. Leeeuk!
    Leuke vragen ook bedacht, ik volg je via Bloglovin en GFC
    Super blog

    Liefs Jet

    ReplyDelete
  3. wat lief, dankjewel! ik weet niet of ik de tag overneem want de laatste tijd doe ik dat niet meer zo vaak, maar wel heeel erg bedankt! x liefs

    ReplyDelete
  4. wat leuk, dankjewel! :)
    ik zal 'm dit weekend zo snel mogelijk doen hoor.
    liefs,

    ReplyDelete
  5. ik voel me vereerd dat je me getagd hebt (: je hebt echt een leuke blog, ik ga zo meteen even de liedjes luisteren van je vorige post (:
    Liefs

    ReplyDelete
  6. 2 vraagjes..

    hoe krijg je die tekst onder het reactievak? (Bedankt voor je reactie! Laat je blog achter, ik kijk graag op andere blogs!X)

    klinkt super dom maarr,, wat is een tag?

    XXx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!