29 February 2012

Summer! Oranje/Rode Lipstick:


RANDOM BEAUTY
gastblog over beauty, iedere woensdag door Tessa!

WAAAH! Het is weer licht buiten! Dit is echt geweldig: Niet meer om zeven uur s' avonds het gevoel hebben dat het midden in de nacht is.
En daarom ga ik een zomer-lip trend  aan jullie "introduceren".
De oranje/rode lipstick!

Ik vind het echt heel mooi als je in de zomer een rode/ oranje lipstick op hebt. Daarom heb ik een paar plaatjes en lipsticks voor jullie opgezocht! Enjoy:) 



Al mijn oranje lipstick kleurtjes


 Chanel Rouge Allure in de kleur: Lover
Dit is meer knalrood, maar omdat de lippenstift in het echt veel meer oranje is heb ik dit plaatje er toch maar bij gedaan.

MAC Lipstick in de kleur: Flamingo




Tom Ford Wild Ginger in de kleur Rich Orange-Red


Tom Ford Wild Ginger in de kleur Rich Orange-Red 







Wat ik ook hele mooie kleuren vind zijn:
Givenchy Gloss Interdit in de kleur: Succulent Orange
Illamasqua Intense Liploss in de kleur: Mistress and Temper
Guerlain Collector’s Edition Rouge G de Guerlain in de kleur: Orange Euphorique
Dior Rouge Lipstick in de kleur: Ara Red or Blazing Red
Lancome L’absolu Rouge in de kleur: Idole

Wat vinden jullie van deze kleur lippenstift, en zou je het zelf dragen?

Kusjes,

Tessa!



3 comments:

  1. ooh wow die oranje lipstick kleurtjes! miss een stash filmpje? ;)

    ReplyDelete
  2. Ja mooi!
    Het staat mij absoluut niet, maar bij anderen vind ik het heel mooi :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!