7 March 2012

Coloured Hair

Je ziet het de laatste tijd veel: gekleurd haar. Van knalrood tot regenboog: alles is toegestaan!
Kijk maar eens naar de rode loper: Rihanna, Katy Perry, Nicki Minaj, Avril Lavigne en Ariana Grande. Ze hebben het allemaal!
Ik vind het echt heel gaaf!:

Vooral Rood/Roze komt veel voor:


Ariana Grande                                                 Rihanna







En Blauw/Groen/Paars:




Katy Perry.

En dan nog de mensen die meerdere kleuren gebruiken;





Ik vind het heel gaaf! Vooral om een keertje met een spuitbus van de feestwinkel voor een feestje te doen.
Wat vinden jullie; Yes or No?


Liefss,

Tessa, die nu ziek is :(

5 comments:

  1. Heel leuk! Maar ik zou het zelf niet zo snel doen..

    ReplyDelete
  2. Dat pastel is zo mooi!xxxx

    ReplyDelete
  3. Pastel en rood vind ik prachtig! X

    ReplyDelete
  4. Mooi! Heb voor theater mijn haar in (uitwasbare!) regenboogkleurtjes gehad. Supermooi, maar niet voor herhaling vatbaar ;)
    Liefs,
    xx

    ReplyDelete
  5. rood of blauw/groen/paars vind ik zooo mooi!
    jammer dat het mij niet staat!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!