5 March 2012

ELLE stijlbijbel number 3

*sorry dat de foto gespiegeld is!

Voor €5,99 heb ik nu nummer 3 van de ELLE stijlbijbel in mijn bezit. Ik had die van het najaar ook gekocht. Het is echt super om te hebben, alle trends van de zomer, shows, en supermooie foto's staan erin. Heel handig, en ook super om te zien!
'Klein' nadeeltje; er is niet veel te lezen, of haast niets. Op een paar stukjes over 'trendsetters' en 'vakantieoorden' na, staan er haast alleen maar foto's en kleding in. Maar toch ben ik blij met mijn aankoop, want ik vind het gewoon heel leuk om te hebben.
Hebben jullie hem al?

Liefs,

Charlotte


3 comments:

  1. De Elle stijlbijbel is altijd erg leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Oh wauw, de vind ik zo leuk altijd :D

    ReplyDelete
  3. Oh, die moet ik ook nog kopen :D

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!