13 March 2012

GiveAway met Busmus!


Mijn 2e GiveAway!
Waarom?

Na het succes van mijn vorige, was ik al best lang op zoek naar een webshop waarmee ik een GiveAway kon organiseren. Na een paar mailtjes aan webshops, zonder resultaat, had ik het alweer een beetje opgegeven. Totdat ik een stukje in de CosmoGirl! zag staan over de webshop Busmus! Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd, en kreeg al vrij snel een mailtje terug dat ze dit graag zouden willen doen! Ik was natuurlijk superblij.

Wat win je?

Als je wint mag je één item naar keuze kiezen uit de superleuke webshop www.busmus.nl/ Ze hebben er van alles! Allemaal schattige kleine cadeautjes, van kettingen tot boekjes en van tassen tot balonnen.
Wat moet je doen?
  •  Volg mijn blog met GFC.
  • Laat een reactie achter dat je meedoet met je blog (Als je die hebt) en je e-mail. Als je je e-mail niet op internet wilt zetten, mag je me ook een mailtje sturen (mailto:myjourneythroughstyle@live.nl)
  • Als je geen blog hebt, hoef je de 3e niet te doen maar zet dan op twitter of facebook dat deze GiveAway is, zet in je reactie/je mailtje dan wel even de link naar die tweet.  
  • Heb je wel een blog, dan hoef je het tweede niet te doen, maar zet dan ergens op een blijvende plek op de je blog (Dus niet in een artikel) dat er een GiveAway is op mijn blog, liefst met Link. Gebruik daarvoor dit plaatje:

Wat mag je doen?
  • Een artikel plaatsen op je blog over deze GiveAway (+1)
  • Mijn blog volgen met Bloglovin' (+1)
  • Dit artikel liken op Bloglovin' (+1)
Liefs,

Charlotte

ps; Je moet zeker eens een kijkje nemen op de webshop van busmus!

20 comments:

  1. Yeeyj, wat leuk! ik ben nu bezig om al die punten voor elkaar te krijgen en daarna vertel ik het je!


    xxx

    ReplyDelete
  2. nou, ik doe dus mee..


    ♥ ik volg je blog met GFC
    ♥ sharontjee@hotmail.com
    ♥ ik heb geen twitter of facebook
    ♥ ik vertel in mijn sidebar over deze give-away
    ♥ ik post iets over deze give away op mijn blog
    ♥ ik volg je blog op bloglovin
    ♥ ik like dit bericht op bloglovin
    ♥ ik heb op de homepage van mijn andere site (kissez.simpsite.nl) over deze give away geschreven
    ♥ ik wil zoo graag winnen want ik kende busmus al en vind dat ze leuke spulletjes hebben. En ik heb helaas net gezien dat ik de give away van Kieks blog verloren heb...

    ReplyDelete
  3. Aaaah leuk! Kom nu terug van de grote avond maar vul het zo snel mogelijk in (:

    ReplyDelete
  4. Hee,

    ~ ik volg je of GFC
    ~ en bloglovin
    ~ artikel geliked
    ~ morgen om 12:00 's middags komt er een artikel over online
    ~ de give away staat bij mijn win actie's pagina

    Ik vind het echt een super leuke give away! Hopelijk krijg je (nog) meer volgers (:

    xo Emma

    ReplyDelete
  5. Ik sla deze over, en gun de andere!

    Dankjewel voor je reactie trouwens!

    Liefs http://rimocean.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ik sla deze over!

    Wil je me terugvolgen?
    Ben vandaag een nieuwe blog gestart! x
    http://lettersxtoxstars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. waaauw, wat een super leuke webshop!
    ik ben nu al gek op alle spulletjes, ik doe zeker mee!

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik heb erover getweet. (@haffx)
    - ik heb het op mijn facebook gezet.
    - ik heb het op mijn hyves gezet.
    - ik heb de plaatje op mijn side-bar geplaatst.

    heb dus letterlijk alles gedaan!
    wil super graag winnen, maar ..
    moge de beste winnen! <3 xlovess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oepsss vergeten;
      myn mail; haffx@live.nl

      xx

      Delete
  8. Echt super leuk!

    - Ik volg je via GFC
    - ik volg je op bloglovin
    - ik heb je bericht geliked op bloglovin.
    - ik heb erover op facebook geschreven (floor Smits)
    - Ik heb het op mijn hyves gezet. (Florence Smits)
    - Ik heb het plaatje op mijn side-bar
    - ik heb er een artikel over geschreven ( http://www.thefirstflooor.blogspot.com )
    - mijn mail, mail ik je wel!

    x

    ReplyDelete
  9. Oeh, super leuk!
    Ik doe zeker mee.
    Mijn email is rienekewelboren@hotmail.com
    en mijn blog is fashionofrieneke.blogspot.com
    Ik volg je met GFC en met Bloglovin,
    ik heb je bericht geliked met bloglovin
    en de give-away staat op mijn eigen blog (http://www.fashionofrieneke.blogspot.com/p/give-aways.html)

    Nu alleen nog hopen dat ik win, hihi. Liefs, Rieneke

    ReplyDelete
  10. wanneer wordt de winnaar bekend? x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zondag 1 April (geen grap) ;)

      Delete
    2. haha, kan niet wachten! (:
      ben erg benieuwd! xliefss.

      Delete
  11. Super leuke give away!
    Ik doe natuurlijk mee,

    ♥ Ik volg je op GFC
    ♥ Mn e-mail = Zoey-elize@live.nl
    ♥ Ik heb op twitter gezet dat ik meedoe (hier je link : https://twitter.com/#!/Lovestuff_Zoey/status/185021859895590912 )
    ♥ & Ik heb 't plaatje onderaan mn blog gezet ! www.zoey-lovestuff.blogspot.com )
    ♥ Ik heb tegen mn vriendinnen gezegt dat ze ff op dit blog moeten kijken omdat dit blog zo leuk is (ik heb ze een briefje gegeven met de naam van de site erop )
    ♥ Ik heb 't ook ff tegen mn zusje gezegt ;P

    lieefss ♥♥
    Zoey

    ReplyDelete
  12. Waauww !! Ik heb even op die site gekeken, ze hebben echt hele leuke spullen maar ik vind het zelf een beetje duur, Daarom zou ik het super leuk vinden als ik win !
    (zinin1april!! ;) )

    xx

    ReplyDelete
  13. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat een superleuke give-away (:
    en ook superleuk blog heb je !

    ♥ Ik Volg je blog met GFC'
    ♥ Ik volg je blog met Bloglovin'
    ♥ Ik heb de tweet gestuurd; https://twitter.com/#!/xflooorrrx/status/185063802109304833
    ♥ Ik heb op FaceBook hetzelfde geschreven als wat ik op mijn twitter heb geschreven
    ♥ Ik heb een plaatje op mijn blog in mijn sidebar geplaatst van jouw giveaway.
    ♥ Ik heb aan mijn vriendinnen gezegd op hyves dat ze ff op mijn blog moeten kijken en dat ze dan door kunnen linken naar jouw give-away, ( door het plaatje :P )
    ♥ Ik heb een postje geschreven over jouw give-away
    ♥ & Mn Email is: inseventhheaven@hotmail.nl

    & mijn site; www.xinseventhheaven.blogspot.com

    Ik hoop dat ik win, hihi. Dit is echt een superleuke give-away! Iedereen veel succes!:)

    Liefs, Floor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja & Ik heb je berichtje ook geliked op Bloglovin haha. :$

      Delete
  14. ♥Ik volg je met GFC
    ♥Ik volg je met Bloglovin
    ♥Ik heb dit bericht geliked
    ♥Ik heb een tweet gestuurd: https://twitter.com/#!/xByMelissa/status/186413133215186944
    ♥Ik heb geen facebook
    ♥Ik ga nu dat plaatje in mijn sidebar zetten op mijn blog.
    ♥Ik heb het op mijn hyves gezet
    ♥Mijn email is: Melissasglamourworld@hotmail.com

    Super leuke win-actie, zo cute ♥

    X

    ReplyDelete
  15. Bedankt voor je reactie! Deze give-away is echt leuk! Ik doe mee!
    Ik volg je met GFC
    Het staat bij Give-aways http://sweetlittlethingsx.blogspot.com/p/blogs.html
    Ik volg je met Bloglovin'
    Heb het bericht geliked
    Mijn email: dodo.van.catz@hotmail.com
    Een beetje laat, maar ik hoop dat dat niet erg is (;

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!