22 March 2012

Good Books

Ik hou van lezen! Ronddwalen door de bibliotheek op zoek naar goede boeken is iets wat ik erg graag doe. Ik heb al heel veel boeken gelezen, en dus wordt ze zoektocht naar nieuwe, goede boeken steeds moeilijker. Voor mensen die hetzelfde hebben, zet ik hier een paar goede boeken, die me nu te binnen schieten, op een rijtje. En ik vind het natuurlijk super als je ook een reactie achterlaten met welke boeken je vindt dat ik moet lezen! Hier mijn boeken (en schrijvers).

Suzanne Collins
De hongerspelen
Vlammen
Spotgaai
De beste boeken ooit!


Helen Vreeswijk
Eerwraak
Bruiden van God
Overdosis
Waargebeurde misdaadverhalen

Mirjam Mous
PassWord
Doorgeschoten
Boy 7
Vals Spel
Superspannende verhalen met een onverwachts einde, heel goed geschreven. Mijn lievelings Nederlandse schrijfster.

Rachel Ward
Deadline
Ook één van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.

Pandora Crimi reeks
Gemiste Beelden - David Patneaude
De liftster - Theo Hoogstraaten
Droomvrouw Vermist - Theo Engelen
Niet waargebeurde, wel spannende, misdaadverhalen.

E. Lockhart
15 Jongens, 4 Kikkers & Ik
Help, ik heb een vriendje
Help, ik kan niet kiezen
Het jongensboek
De wonderbaarlijke dag dat ik alles kon horen en zien in de jongenskleedkamer
De meest grappige verhalen die ik ooit heb gelezen. Geniaal gewoon :)


Mirjam Oldenhave
Lief, Liefde, Verliefd
Een goed boek, tijdje geleden gelezen.
Lola Douglas
Designerjurkje VS Spijkerbroek
Gossip & Paparazzi
Geweldige boeken. Grappig en toch spannend tegelijk.


Rocher H. Schoemans
Het mes van Milosch
Fataal
Hele mooie boeken.


En nog veel meer, maar dit is wat ik het laatst gelezen heb, en is blijven hangen.
Ik ben benieuwd naar jullie 'boeken tips'!

Liefs,

Charlotte







7 comments:

  1. Er is een vervolg op deadline, 'chaos' die wil ik echt heel graag lezen haha, bedankt voor de tips, voor mij begint het ook steeds moeilijker te worden ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja had ik ook gezien! Maar ik zie hem nooit in de bibliotheek of in een winkel, misschien online bestellen ofzo..
      Er komt ook nog een deel 3!!
      x :)

      Delete
  2. Echt super leuk! Ik heb ook ongeveer alle boeken gelezen... Nieuw in New York van Renske Werner vond ik ook een heel leuk boek! Op emmaenfloor.blogspot.nl heb ik er ook een post over gemaakt!
    Xxx

    ReplyDelete
  3. Ik moet echt weer is beginnen met boeken lezen! x

    ReplyDelete
  4. Een aantal van deze boeken heb ik gelezen, ik vond ze erg leuk. Als je een beetje met mij overeen komt qua smaak, zou je eens iets van Jeffery Deaver moeten lezen. Ik raad zijn boek 'De illusionist' aan. Prachtig geschreven en super spannend!

    ReplyDelete
  5. Ik ga naar de film! THE HUNGER GAMES
    ik heb er echt zin in ♥

    bedankt voor de tips, ik heb ook al heel veel gelezen en zoek altijd naar leuke boeken...

    xxx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!