10 March 2012

Little Shoplog


Ik ben vandaag weer eens gaan shoppen, wat ik nogal vaak doe. Deze keer heb i wel lekker ge budget-shopt. Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

2 MAX lipstciks, Action (voor €0,70 ofzo)



Een t-shirt bij de Wibra (€4,50) en een Tanktop bij de Action (€2,00).
Hier ga ik de twee collages op printen die ik eerder heb gepost. Daar komt ook nog een DIY over op mijn blog.

En als laatste, deze ketting, normaal €12,95 en nu nog maar €2,00 bij de Lucardi!


Ik ben overal heel blij mee. Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Liefs,

Charlotte

10 comments:

  1. Ik heb helemaal niets gedaan jeej.
    Erg leuke dingen heb je gekocht!
    Ik houd van sale-shoppen ;)

    xxx

    ReplyDelete
  2. Jeetje je hebt leuke dingetjes gekocht!
    Die lippenstiften zien er fijn uit!

    Oh en ik heb een nieuwe post misschien wil je een kijkje nemen :)

    Liefs http://rimocean.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke ketting, die laatste! Ik ben vandaag lekker lui geweest, een beetje aan school werken, lekker niets doen :)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke shoplog! Die ketting is erg leuk!

    Liefs,xx

    ReplyDelete
  5. Die lippenstiften zien er nog best prima uit ! zou je een kijkje willen nemen op onze blog? we zijn net begonnen x

    ReplyDelete
  6. BEAUTIFUL POSTS AND VERY INSPIRING BLOG!
    WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    ReplyDelete
  7. Geweldige aankoopjes! Die ketting is erg mooi x

    ReplyDelete
  8. leuke aankopen!
    en leuke blog oook.
    ik ga je zeker volgen.
    liefs, denice.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!