3 March 2012

Marni for H&M



Ik vind het een superleuke collectie, duur, maar als je kijkt hoeveel items van Marni normaal kosten, is het weer heel goedkoop! Ik heb even een collage gemaakt van de foto's die op de site stonden, voor een goed overzicht ;)

Er zijn jammer genoeg maar een paar shops in Nederland waar ze de collectie gaan verkopen vanaf 8 maart. Ik heb ze even van de site gehaald voor jullie:

Amsterdam

Den Haag

Maastricht

Rotterdam

Utrecht

Ga jij er heen? Als ik rond die tijd een keertje bij mijn oma ben, in Rotterdam, ga ik er zeker heen!
Meer info, foto's en de prijzen, vind je Hier

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Ziet er mooi uit! Jammer dat ze het niet hier in de buurt verkopen.
    X

    ReplyDelete
  2. Ik vind sommige stukken echt helemaal niks, andere juist wel.

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  3. Deze collectie vind ik niet heel erg mooi!

    Wat heb je een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk zie ik je ook nog eens terug op mijn blog.

    Liefs

    ReplyDelete
  4. Ik vind de collectie niet geweldig..
    x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!