18 March 2012

My Daily Make-up

Ik post haast nooit over make-up, hoewel ik het toch regelmatig gebruik. Tessa post iedere woensdag over make-up, maar was het deze week vergeten, dus toen dacht ik; dan doe ik er toch wat over!

Ik gebruik niet iedere dag make-up, maar soms 3 dagen en dan weer niet, soms twee weken niet en dan weer een tijdje wel. Dus nogal onregelmatig :)
En dit is wat ik gebruik als ik make-up gebruik.



Deze twee lipsticks gebruik ik het vaakst. Meestal de rechtse, nummer 210 van Rimmel Londen, omdat die een mooi subtiel, lichtroze kleurtje heeft. De rode gebruik ik ook af en toe, maar dan heel dunnetjes. Voor een feestje doe ik wel vaak de rode op, nummer 140 van Oilily. Ze blijven beide erg goed zitten.



Soms gebruik ik ook oogschaduw. Vooral bruine/groene kleurtjes en af en toe iets oranjes of goud-achtig. De linker is van het Kruitvat, de rechter van Casuelle. Ik gebruik ze beide erg graag, omdat ze erg goed werken en een mooi effect geven. Meestal heb ik geen oogschaduw op, maar naar een feestje wel haast altijd.




Mijn favoriete mascara: de Lash Accelerator van Rimmel Londen. Hij klontert helemaal niet, en maakt je wimpers heel lang. Je ziet hem niet heel erg omdat hij vooral verlengt, maar dat vind ik juist mooi.
Deze Eyeliner draag ik ook haast altijd als ik make-up opdoe. Hij is heel mooi zwart en ik be er superblij mee. Ook van Rimmel.

Nu lijkt het net of ik allemaal superdure Rimmel make-up heb, wat niet het geval is. De mascara, lipstick en eyeliner heb ik op de huishoudbeurs dit jaar gekocht. Er was een stand waar je 3 Rimmel producten voor €15 mocht uitkiezen, en je kreeg er ook nog een gratis nagellak bij! Dat heb ik natuurlijk gedaan. Ik heb er totaal geen spijt van, want het is hele goede kwaliteit!

Liefs,

Charlotte

pictures by me






1 comment:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!