8 March 2012

Nail Polish

Mijn nagellak! Ik ga alles nog even apart laten zien, maar dit is waar ik ze in bewaar. Het zijn er in totaal 29! Ik wilde jullie al een tijdje mijn nagellak laten zien, maar nu heb ik ook nog een reden. Want ik bijt nagels, of nou eigenlijk beet. Want sinds ik een beugel heb, kan ik niet mee nagelbijten! Het lukt gewoon niet :) Dus krijg ik eindelijk een keertje lange nagels, die ik supermooi kan lakken, met al mijn lakjes natuurlijk ;) Groot voordeel aan een beugel dus.

Mijn twee Goshlakjes, ze waren een keer heel erg in de uitverkoop bij kruidvat, dus toen heb ze natuurlijk meegenomen! Ik vind de witte niet zo fijn, je moet erg veel laagjes doen voor een beetje resultaat, maar de groene met glitters vind ik echt helemaal super!
Een kort tijdje werden deze lakjes met groene doppen verkocht bij de kruidvat, ze waren toen ook goedkoop dus koos ik deze kleuren, De 'limegroene' doe ik bijna nooit meer op, maar toen ik hem kocht heel vaak. Dit waren één van mijn eerste lakjes.

Deze vier zaten in een setje van 5 bij de action. Eentje was omgevallen in mijn toilettas ;) Dus nu zijn het e rnog maar vier. De gele is als je hem ophebt een beetje goudkleurig, echt heel gaaf! De paarse heb ik nog nooit opgehad, ik houd niet zo van paars.

Mijn colour&go nagellakjes. Ik had er nog veel meer, maar ze drogen zo snel uit, dus dan gooi ik ze weer weg. De blauwe is mijn favoriet. Ik kocht hem tijdens het laatste wk, om de nederlandse vlag op mijn nagels te schilderen, maar ik gebruik hem nu heel vaak.

Mijn laatste aanwinst. Ik was op de Huishoudbeurs laatst, en daar was een stand van Rimmel. # producten voor €15 en nog een gratis nagellak erbij. Deze koos ik uit. Hij heeft een hele dikke kwast, waardoor je heel makkelijk kan lakken. Eén keer eroverheen en het is goed, en hij blijft heel lang zitten. Ook het kleurtje is super; een beetje Roze/rood.

Mijn supergoedkope lakjes! Die links is groene cracknagellak, gekocht voor €1 op de huishoudbeurs, nummer 2 is donkerpaars, heel mooi, lang geleden een keer gekocht op de 'tina-dag' voor €0,80! Die middelste is roze met glittertjes, kindermake-up. Slechte troep, maar ik vond hem gewoon heel gaaf, dus snel heel vaak opdoen voordat'ie weer is opgedroogd. Dan twee avn Casuelle, ook voor €0,80 op de tina-dag. Ze zijn Glow in the dark! Zo gaaf!

Deze twee heb ik op de markt bij ons in het dorp gekocht. Ik vind de kleuren beide heel mooi en ze blijven heel alng goed, dat had ik echt niet verwacht!

Twee lakjes, bij de Douglas gekocht. De rechter was mijn allereerste lakje. Ik had toen nog geen idee dat je nagellak voor heel goedkoop bij de kruidvat kon kopen, dus heb ik hier €4,00 voor betaald. Een klein flesje, maar wel hele goede kwaliteit. De linker heb ik van een vriendin gekregen, een hele vette kleur.

Twee van Catrice. De linker is een hele mooie kleur blauw. De rechter doe ik nooit op, want hij was in de uitverkoop omdat hij erg klonterd. Wat ik dus niet wist toen ik hem kocht.

En nog een paar lakjes. V.l.n.r.;
De eerste heb ik gekregen van een vriendin. Hij is rood/bruinig et glitters, heel gaaf. Van de hema.
De tweede is zwart, van essence, die heb ik nu ook op. Ik heel goed, maar ene beetje iritant kwastje.
De derde ook van essence, zilver met glitter <3
De 4e heb ik heel vaak gebruikt, en is uitgedroogd, maar voordat ik hem weggooide wilde ik hem toch even laten zien.
Dan een blanco topcoat.
En een glitter topcoat.
En een rood lakje van de Da.

Ik heb er nog meer maar die liggen verspreid door het huis en ik had geen zin om te zoeken. Sorry voor de onduidelijke foto's!

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Leuk! (: glow in the dark :0 die zoek ik al zoooo lang ;p ;)

    ReplyDelete
  2. Leuke post vind het leuk om je lakjes te zien :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!