25 March 2012

#Picture Cats Love Summer







Heerlijk weer vandaag, alweer.
Vanmorgen heb ik auditie gedaan voor Spijt de film, het ging wel goed maar het was enorm massaal, dus ik maak maar een hele kleine kans.

Deze foto's heb ik gister gemaakt van Henkie en Flipje. Op een aantal zie je Henkie, die in de boom was geklommen, echt heel lief. Henkie en Flip liggen de hele dag languit in de zon. Henkie wordt wel snel weer afgeleid, zodra hij een insect ziet rent hij erachter aan.

Gister hoorde ik ineens een pad piepen in de tuin: Henkie en Flipje stonden om hem heen, een beetje tegen hem aan te duwen, en die pad piepte helemaal. Dus toen heb ik eerst Flipje binnengezet, en daarna Henkie. Maar toen ik Henk binnenzette, ontsnapte Flip weer. Pfft.. Maar gelukkig had de pad in die korte tijd weten te ontsnappen aan de klauwen van mijn katten. Jammer genoeg hoorde ik een halfuur later het paddengepiep weer uit de tuin van de buren, en Henkie lag niet meer op zijn plekje...
Ik hoop dat het de pad een tweede keer gelukt is te ontkomen!

Liefs,

Charlotte


3 comments:

  1. hihi, mijn konijn en hond liggen ook lekker uitgebreid te zonnen !

    xx

    ReplyDelete
  2. Ahh arme pad, wij hadde er vandaag geen 1 maar 2 in de tuin:| me vader heeft ze snel kunnen redden anders hadden me hondjes ze gepakt.

    Leuke fotos

    ReplyDelete
  3. Leuk blog! Ik volg je. volg je terug?

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!