21 March 2012

Random beauty: parfum revieuw


Deze week een revieuw over mijn parfum: Love Kills Slowly van Ed Hardy!
Maar eerst even: ik weet dat ik vorige week niks heb gepost, en sorry daarvoor! Ik had het heel druk, en het ontging me gewoon even helemaal! Maar daarom deze week wel weer gewoon een post:):


Dit is echt ver uit mijn lievelings parfum: de zoete, vrouwelijke geur is echt zo chill. Maar het is natuurlijk niet alleen het geur die het zo lekker en aantrekkelijk maakt, maar ook het flesje:

(sorry voor slechte foto...)

Het ziet er ruig uit, maar het ruikt echt zoet en schattig. Maar het is niet zo dat het voor meisjes met strikjes en vlechtjes is!


Mijn flesje is ook echt al bijna leeg. Ik kreeg hem een jaar geleden, ik gebruikte 'm ongeveer elke dag. Maar het ging echt verdacht snel leeg, dus nu gebruik ik 'm alleen nog voor "special occasions":


In het flesje zit 50 ml, en hij kost €39,95 (bij de Douglas!)

Maar ik heb het er zeker voor over!

Wat ik wel een beetje heb met parfum altijd, is dat je het na een uurtje niet meer ruikt, dus dan is het gewoon weg voor je gevoel.



Kennen jullie deze parfum al, en wat vinden jullie er van? En zo niet, zou je hem willen uitproberen?



Kusjes!

Tessa










1 comment:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!