31 March 2012

Sorry #Again


Sorry!
Weer een tijdje niet geblogd, een week ofzo? Maar ik had ook weer zoveel te doen. Ik had twee avonden een toneelopvoering van school en veel toetsen. Volgende week donderdag begint bij ons op school ook de toetsweek, dan 4 dagen Pasen ertussen en dan vanaf dinsdag tot vrijdag weer verder. Iedere dag twee toetsen en de vakken die er niet bij pasten, hebben ze gewoon de week erna gezet! Echt gemeen. Maar ik ben nu dus al aan het leren. Maar er komen wel posts aan deze week hoor! Ik ga er dit weekend een aantal maken die ik dan op automatisch zet. Jullie kunnen sowieso nog een shoplog verwachten. En het volgende deel van mijn 'Heldenverhaal'.

Voor nu eventjes mijn Wishlist van Cd's. Ik vind het altijd leuker om Cd's te hebben, de originele, in plaats van ITunes muziek. Dit is mijn Cd-Wishlist:

Ed Sheeran - +
Emeli Sandé - Ou Version Of Events
Rachel Lampa - All We Need
Avril Lavigne - Goodbye Lullaby

Liefs,

Charlotte



3 comments:

  1. en hoe zit het met je auditie voor Spijt?
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik hoor het tussen 2 en 5 april...spannend ;)
      x

      Delete
  2. Succes op school! Komt vast goed ;)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!