10 March 2012

Vertical Stripe, Anyone?

Ik ben al heel alng op zoek naar iets met verticale strepen! maar als je al iets vind, is het online, en ik bestel bijna nooit iets, of te duur! Hier een paar voorbeeldjes. Als jullie ergens iets hebben gezien; laat het me alsjeblieft weten!


€67.08 Asos (River Island)
Te duur maar zoiets zoek ik wel!

£8.00 River Island
Online, en niet zo mooi.

£15.00 River Island
Deze misschien?


€14,95 H&M
Deze is net nieuw bij de H&M, maar ik vind hem niet zo mooi met de grote stiksels en lijnen.

Liefs,
Charlotte

ps; binnenkort komt er een superleuke GiveAway op mijn blog met de webshop www.busmus.nl/, so stay tuned!











4 comments:

  1. Zelf maken dan maar?! Maar super gaaf dat je weer een give away gaat geven! Maandag wordt top lieverd! <3

    ReplyDelete
  2. Die eerste broek is echt geweldig! Al vind ik het laatste rokje van de H&M wel leuk hoor
    x

    ReplyDelete
  3. Ah leuk!
    Ik snap wat je bedoelt bij dat H&M rokje,
    ik had geloof ik precies die eerste broek met lichtblauwe strepen gezien,
    die vond ik errug leuk!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!