17 March 2012

Zon & Drukte

Eindelijk! Het is weer wat lekkerder weer!
Ik merk dat ik er gelijk vrolijker van wordt. Vrijdag zat ik in de klas, de ramen open en het zonnetje scheen, blijkbaar heel erg vrolijk te lachen, want een vriendin vroeg wat er zo leuk was. Hahaah, dat kwam door de zon. Afgelopen zondag en donderdag waren het mooist. Toen heb ik lekker zonder jas buiten rondgestruind. Heerlijk! Vooral die zon, zo lekker. Ik hoop dat het volgende week weer zo mooi wordt.
Maandag ga ik met school op excursie naar Xanten, daar heb ik echt zin in, vooral als het dan ook weer zo lekker weer wordt.

Dan nog even iets anders: Tessa heeft woensdag geen Random Beauty artikel geplaatst, omdat we het zo druk hebben op school (ik ook, we zitten bij elkaar in de klas). Volgende week post ze wel weer! Al hebben we dan wel iedere dag een toets of s.o, echt niet normaal. Ook heb ik binnenkort een pianouitvoering, moet mij kamer dringend worden opgeruimd en moet ik nog heel veel cadeautjes kopen, want het lijkt wel of iedereen die ik ken in maart of april jarig is.

DrukDrukDruk dus, maar ik vind altijd wel weer een plekje om te bloggen, dus wees maar niet bang dat ik niets meer post. Al zal het volgende week wel niet al te veel zijn :)

Liefs,

Charlotte

Spanje '11

3 comments:

  1. yeaaah, aprilll <33 haha, Xanten wordt toppie! (maar wel saai -__-)

    xo

    ReplyDelete
  2. leuk artikel, veel plezier op je excursie!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!