10 April 2012

Brand - Whitney Eve


Een superleuk merk: Whitney Eve! Ik vind echt haast alles leuk van de zomercollectie van dit modemerk, ontworpen door Whitney Port. Jammer genoeg is het net wat boven mijn budget, maar voor mijn rijkere volgers en als inspiratie wil ik dit toch even laten zien. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de kleding minder duur is in euro's! Het merk is opgericht in 2008 en combineert vrouwelijke prints met af en toe mannelijke silhouetten. De collectie van 2012 past ook perfect bij de zomertrend 'pastel'.





Kenden jullie dit merk al?

Liefs,

Charlotte






7 comments:

  1. nee kende het nog niet maar wel heel erg leuk!x

    ReplyDelete
  2. Leuk, ik kende het al van 'The City', maar ik vind de meeste dingen echt heel gaaf!
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Ik kende het merk al wel! Jammer dat het waarschijnlijk niet zo betaalbaar is, zitten namelijk wel echt hele leuke kleren tussen!

    ReplyDelete
  4. bedankt voor je lieve reactie! kende het merk al wel en ik vind de kleren echt super! maar het zit jammer genoeg wel echt te ver boven mijn budget :(

    ReplyDelete
  5. Ik kende het nog niet, maar wel inspirerend zeg :)

    ReplyDelete
  6. Ze ontwerpt altijd zulke cute items!

    ReplyDelete
  7. mooie kleren, hele leuk en creatief en toch gewoon draagbaar! wel jammer van het dure prijskaartje

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!