25 April 2012

Cadeau Ideeën


Ik denk dat iedereen het wel kent; er is een vriendin jarig en iedereen vraagt aan haar wat ze wil hebben. Maar zo snel kan ze dat natuurlijk niet bedenken, en het antwoord is dan ook meestal: 'Bedenk zelf maar wat, als jij het leuk vind, dan ik vast ook.' Tja, en dan? Meestal komt iedereen op haar B'day zelf dan met make-up en bad/douche pakketten aanzetten. Ook leuk, maar ik heb altijd liever iets originelers. Hier 4 dingen die ik vaak geef/een keer heb gekregen.

Cadeaupaket
Dit doe ik vaak met een vriendin voor iemand; allemaal kleine cadeautjes in één 'paket', leuk om met een vriendin samen te doen. Denk aan tijdschriften, nagellak, zeepjes enz. Inpakidee: In doorzichtig folie met een lint eromheen.
Cd
Altijd leuk, maar doe het alleen als je weet van welke muziek je vriendin houdt! Tip; Koop bij de FreeRecordShop, daar is alles het 'voordeligst'.

Bak boekje
Ik kreeg vorige keer een leuk en simpel boekje met recepten voor cakejes en brood, echt superleuk! Dat meisje had er ook nog een paar andere bakgereien bij gedaan.

Fotoalbum
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin een fotoalbum voor 'de jarige' gekocht, waarin we allemaal gekke foot's van ons drieën en leuke teksten inzetten. Natuurlijk niet helemaal volmaken, want de lege pagina's zijn voor alle leuke dingen die jullie nog gaan doen! Wel wat meer werk, maar het resultaat is super; ze vond het super om te krijgen en gebruikt hem nog steeds om foto's in te plakken.


Ik weet zeker dat jullie ook nog wel leuke cadeau ideeën hebben, toch?
Let me know! ;)

Liefs,

Charlotte






9 comments:

  1. Leuk artikel! Ik geef meestal sieraden, best standaard eigenlijk.. :$
    Wel erg leuk artikel, en handig want ik weet vaak niet wat ik moet geven!

    xxxx

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk artikel! Meestal geef ik een cadeaupakket met vriendinnen. Of kopen we samen tas die ze heel graag wilt.

    ReplyDelete
  3. Leuk artikel! Met een verjaardag geef ik altijd iets wat ik zelf gemaakt heb, leuk om te doen én leuk om te krijgen! ;) Kus.

    ReplyDelete
  4. Heel leuk artikel! Pas gaf ik mijn vriendin een cadeaubon van 5 euro bij de etos, met nog wat make-up erbij!
    Leuke blog! Ik volg je, volg je terug?
    Liefs!

    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Een cadeaupakket vind ik ook altijd heel erg leuk :)

    ReplyDelete
  6. Ik kies denk ik dit jaar ook voor een cadeaupakket!

    ReplyDelete
  7. Dankjewel voor je cadeautjes <33 ze zijn echt super leuk <3333

    xo

    ReplyDelete
  8. lovely inspirations...... have a great weekend
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!