1 April 2012

New In // New Header




Dit supervrolijke rokje en mooie hemdje heb ik gekocht via Vente Exclusive, een site die telkens tijdelijk een duur merk in de aanbieding heeft. Heel leuk, er zitten soms ook hele vreemde dingen bij, maar deze twee vond ik echt superleuk! Het rokje lijkt wel een schilderijtje en het hemdje lijkt op het eerste gezicht simpel, maar als je beter kijkt zijn er heel veel leuke details, zoals de rouges aan de onderkant en het strikje op de rug.

Ook heb ik, alweer, een nieuwe header. Maar deze ga ik echt niet zo snel weer veranderen. Ik ben er superblij mee ik vond die vorige namelijk toch niet zo leuk, ik wilde iets kleurrijks. Nou, kleurrijk dat is deze nieuwe header wel! Wat vinden jullie?

Liefs,

Charlotte

7 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Ik vind je header ook heel leuk. xxx

    ReplyDelete
  2. Jaaah, echt naaiend ):

    Maar leuke dingetjes ennn leuke header! (:

    Succes met leren mop!

    xo

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen! Je header vind ik ook erg leuk :)

    ReplyDelete
  4. ik vind het allebei echt super leuk! Hele leuke header! x

    ReplyDelete
  5. Leuke aankopen! Vooral je rokje! Je header is mooi!

    ReplyDelete
  6. Wat een vrolijk rokje! Je header vind ik ook erg mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. great skirt, I love floral patterns this SS season
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!