16 April 2012

New Nail Polishes

Matte Top Coat//H&M - 240 Sold Out For Ever//Catrice - Topcoat Have An Ice Day // Catrice


Ik zocht al heel lang naar een matte top coat, en eindelijk vond ik er eentje! Bij de H&M nog wel, waar ik echt nooit make-up koop. Ik heb hem nog niet echt goed uitgetest, dus weet nog niet zo goed of hij goed werkt. Ik zal hem binnenkort wel een keer met Tessa uittesten. De twee Catrice lakjes kocht ik bij het Kruidvat, waar afgelopen vrijdag en zaterdag alle make-up 1+1 gratis was! Ik was vrijdag met Tessa, Emma en Cassandra aan het shoppen, uit school dus ik heb natuurlijk gebruik gemaakt van die actie. Ik zocht al heel lang naar een mintgroen kleurtje, en mijn glitter top coat was ook op, dus dit kwam goed uit.

Liefs,

Charlotte 

4 comments:

  1. Oeeh, die mintkleur is mooi!
    En zeg me als die matte topcoat het niet goed doet want ik zoek er ook al heel lang naar! ♥


    xxx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!