12 April 2012

#Pics & Random Beauty News



Even een korte post met twee foto's die ik gemaakt& bewerkt heb. Mijn Spongebob tosti, en Henkie :)
Ben nog steeds druk aan het leren, morgen gelukkig het laatste dagje! Net kwam ik binnen, en lag de Cd van Ed Sheeran op de mat! Ik had hem gister besteld, ik weet het, een beetje laat. Ik wet dat veel van jullie deze al hebben, maar ik nu dus ook. Ben er superblij mee.


Dan: Tessa stopt met Random Beauty!

Ze redt het steeds niet om op tijd te posten, of vergeet het waardoor de posts steeds een beetje last moment en minder leuk dan ze hadden kunnen zijn worden gepost. Ze wil wel nog af en toe een post doen, als gastblogger, maar het vaste schema werkte niet echt. Maar als jullie verzoekjes hebben voor een beautypost, meld het me dan gerust, dan geef ik het door aan haar. Dan maakt ze het artikel als ze een keertje tijd heeft.

Liefs,

Charlotte
Willen jullie de pol in mijn sidebar invullen?

3 comments:

  1. Henkie is een superschattige naam voor een kat, haha (:
    Liefs, Kiek.

    ReplyDelete
  2. Ik heb de poll ingevuld. :)

    ReplyDelete
  3. die spongebob tosti's zijn altijd zo leuk, die maak ik ook vaak :D

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!