30 April 2012

Queensday '12



Ik kocht deze oude schooltas, voor maar €1 op de vrijmarkt in mijn kleine dorpje, ben er superblij mee! Ik heb een gezellige ochtend gehad, met twee vriendinnen. Wel is het bij ons zo klein, dat er helemaal niets te doen is voor mijn leeftijd. Er zijn alleen spelletjes voor de allerkleinsten. Ik denk dat ik volgend jaar maar naar A´dam ga ofzo.

En wat is het heerlijk weer vandaag hè? Ik hoop echt dat het zo blijft, ik lig gewoon languit in de tuin met een boek, in een korte broek! Ik ga dinsdag trouwens naar Friesland, voor de rest van deze week, dus dan kan ik waarschijnlijk niets posten, sorry! Vrijdag heb ik de auditie van Spijt!, spannend :)

Wat hebben jullie gedaan vandaag?

Liefs,

Charlotte





6 comments:

  1. Gelukkige Koninginnedag! Superleuke tas, wat een koopje zeg!

    Veel plezier in Friesland :)

    Xo, Imke

    ReplyDelete
  2. Whaa, vrijdag al? Gelijk mij bellen als je iets weet (: veel plezier in Friesland mop! Was gezellig vandaag!

    xx

    ReplyDelete
  3. Veel plezier in Friesland! Hopelijk heb je een beetje lekker weer!

    ReplyDelete
  4. Wat leuk, veel plezier in Friesland!

    ReplyDelete
  5. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. veel plezier in Friesland meid! xloves.

    ps; doe je al mee met mijn give-away?
    ik geef 3 make-up producten weg .. (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!