4 April 2012

Random Beauty: Burt's bees and Smith's vergelijken

Random Beauty
Gastcollum over beauty door Tessa

Ik heb de laatste tijd ontzettend droge lippen, dus maar weer eens alle lip balsem uit de koffer halen.

Deze kwamen eruit: 

Burt's bees

Smith's

Ik vind ze zelf allebei heel fijn!
De enige echt merkbare verschillen zijn:
1. de verpakking;
2. de 'smaak': Burt's bees is een beetje rozig, en Smith's is meer mint achtig.
3. Burt's bees is mat, Smith's is glimmend.

De Smith's rosebud salve is €9,99 bij de Douglas
Burt's Bees is (ongeveer!!!) €4,50 (IK WEET HET NIET 100% ZEKER!) bij de Sephora.

Zelf vind ik de verpakking van Burt's bees fijner. Deze is natuurlijk ook echt een stuk goedkoper!!!

Wat vind jij mooier? Mat of Glanzend?


Kusjes!
Tessa

3 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!