11 April 2012

Zielen - Stephenie Meyer



# Good Book

Één van de beste boeken die ik de laatste tijd heb gelezen. En ik lees veel, dus dat zegt wel wat. Veel mensen vinden de boeken van twilight maar stom, en dus de schrijfster ook. Ik niet. Ik vind de boeken supergoed en mooi geschreven, maar toch een net iets te, tjaa standaard wil ik het verhaal niet noemen, eerder voorspelbaar. Toch nam ik dit boek mee uit de bibliotheek; gelukkig maar! Het is echt een geweldig boek, met een totaal niet voorspelbaar verhaal!

Wandelaar, de gastziel die melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.

Melanie vult Wandelaars gedachten met beelden van jared, de man van wie ze houdt. Wandelaar kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…

Dit staat op de achterkant. Ik was eerst bang dat het weer zo'n overdreven liefdesverhaal zou worden, maar juist niet. Dit klopt dus niet helemaal, het is vooral spanning en interessant. In het begin snap je nog niet precies wat er nou helemaal aan de hand is, maar je komt steeds meer te weten. Het is een prachtig boek, echt zo een waarbij je niet kan stoppen met lezen. Steeds als je denkt hoe het verder gaat, loopt het toch weer anders.

Klik hier voor een inkijkexemplaar van bol.com/ met de eerste twee hoofdstukken
 (Je mist dan wel de proloog).

Echt een aanrader dus! Daarom wilde ik het met jullie delen op mijn blog. gaan jullie dit boek lezen?

Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. Ik heb van stephenie meyer al een paar boeken gelezen deze lijkt me ook mooi

    ReplyDelete
  2. Ik heb het boek toen die net uit was gekregen!
    Ik vond 'm erg leuk,
    ook best interessant haha (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!