12 May 2012

1 Years Anniversary Blog!


Mijn blog bestaat vandaag precies 1 jaar! Op 14 Mei 2011 plaatste ik mijn eerste post over de fashiontrends van de zomer van 2011. Echt heel leuk dat ik mijn blog al zolang heb en vooral dat ik zoveel lieve en enthousiaste volgers heb. Toen ik begon met bloggen wist ik er nog helemaal niets van, ik wist niet wat ik precies wilde of voor hoelang. Ik dacht dat het vanzelf wel weer zou vervagen, zoals veel andere dingen, maar mijn enthousiasme om te bloggen werd juist alleen maar erger! Als je naar mijn eerste posts kijkt, zie je dat ik nog niet echt wist wat ik met de opmaak wilde. Ik had verschillende lettergroottes en groottes van afbeeldingen, ik schreef vooral over mode en trends. Mijn blog heeft de eerste maand zelfs nog 'Lots Of Trends' geheten. Toen schreef ik steeds meer over mijn persoonlijke meningen over trends en postte ik veel dingen die ik zelf maakte op de naaimachine. Ik kwam steeds meer te weten over hoe blogger werkte, zo ontdekte ik de grammatica controle, wat erg nodig was als je kijkt naar mijn eerste posts, die vol typefouten staan. ik typ namelijk nogal snel. Ook kwam ik erachter hoe je allemaal leuke gadgets kunt toevoegen, je layout compleet veranderen en labels kunt toevoegen.

Een jaar, 217 posts en 72 volgers verder post ik over heel veel verschillende onderwerpen, zoals kunst, boeken, mode en persoonlijke dingen. Ik krijg op iedere post leuke reactie's en vind het nog steeds super om te doen. Ik vind het niet alleen heel leuk om te doen, maar heb er ook veel van geleerd. Zo weet ik nu welke onderwerpen wel en niet aanslaan en dat ik niet voer dingen moet gaan posten die mijzelf niet interesseren alleen om meer volgers te krijgen.

Natuurlijk ga ik nog lang door met mijn blog, dit 'volgende jaar' wil ik iets georganiseerder werken. De posts goed verspreiden over verschillende onderwerpen en door de week. Ook wil ik meer schrijven, want dat vind ik ook superleuk.

Aan het begin verkoos is kwantiteit boven kwaliteit, om lekker veel posts te kunnen maken. Nu juist andersom. Ik heb nog heel veel conceptposts staan die ik (nog) niet leuk genoeg vind om te plaatsen. Ik bewerk mijn foto's altijd eerst, want ik wil geen vage of wazige fto's op mijn blog hebben staan. Ik probeer ook zo min mogelijk foto's van internet af te halen, maar maak ze liever zelf.

Al met al ben ik dus superblij dat ik mijn blog al een jaar heb. Superbedankt voor iedereen die mijn blog heel trouw volgt, ik lees iedere reactie en wordt er enorm blij van!

Liefs,

Charlotte


ps. Deze tekst is rechts uitgelijnd omdat het anders een beetje irritant is om zo'n lange tekst te lezen.
pps. Willen jullie de vraag in mijn sidebar invullen? Dan kan ik mijn blog nog leuker maken ;)

<3 Blogging

11 comments:

  1. Gefeliciteerd met je blog! Leuk geschreven! je blog ziet er erg leuk uit! liefs.

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd! Ik moet inderdaad ook meer kwaliteit posts maken! Ik heb je pol ingevuld en heb op my life gestemd!
    Liefs en ga zo door!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd! Ik vind je blog zowieso al heel leuk :)

    Liefs, Romy

    ReplyDelete
  4. Superleuk!! Gefeliciteerd!! Liefs,xx

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Gefeliciteerd :) x

    ReplyDelete
  6. gefeliciteerd op naar de twee jaar!!

    ReplyDelete
  7. je blog is super. gefeliciteerd xoxo

    ReplyDelete
  8. haha super! gefeliciteerd, mijn blog bestaat ook net 1 jaar x

    ReplyDelete
  9. gefeliciteerd!
    je blog is echt leuk :D
    bedankt voor je reactie nog!
    x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!