5 May 2012

Back Home!

Zolang was ik nou ook weer niet weg, maar 3 daagjes naar Friesland. Maar ik heb het wel super naar mijn zin gehad! Ik ben een dagje gaan shoppen in Groningen, waar ik ook naar het Groninger Museum ben gegaan om mijn ontwerp voor hun ontwerpwedstrijd in te leveren. Verder zijn we een middagje gaan varen, naar Hindelopen, een Fries plaatsje, waar we heerlijk hebben gegeten in een Mexicaans restaurant. Verder heb ik vooral lekker uitgerust, gelezen en foto's gemaakt. Ik heb aan de drie dagen drie outfitposts overgehouden, die jullie zeker nog kunnen verwachten. Ook mijn ontwerp voor de wedstrijd zal ik nog gaan posten. So Stay Tuned!

Alvast een voorproefje, deze retro bril kocht ik in een enorme 2e hands meubel/rommelzaak in Hindelopen, voor maar €1,00!



Ik heb vanavond om halfzeven mijn 2e auditie voor Spijt! Ik ben niet zenuwachtig ofzo, ik ga gewoon mijn best doen. Ben vooral benieuwd!
Hoe was jullie vakantie? Lekker thuisgebleven, of op 'reis' geweest?

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Wat een goede aankoop!
    Succes bij de auditie!
    Liefs.

    ReplyDelete
  2. Klinkt leuk allemaal! Veel succes bij de auditie idd! xx

    ReplyDelete
  3. Nog 3 kwartier, succes mop!!

    xloveyouuuuu

    ReplyDelete
  4. Super toevallig, ik ben ook in Hindelopen en in Groningen geweest deze vakantie! Ik vond het daar ook echt heel leuk!
    Liefs,

    ReplyDelete
  5. hi!
    hoe ging je auditie?
    hoe weet je eigenlijk wanneer en waar je auditie kan doen voor wat? x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!