21 May 2012

Chanel Cruise 2013



De collectie, ontworpen door Karl Lagerfeld draait om de zeekleuren blauw, groen en wit. Opvallend zijn de lage tailles, die ook al bij eerdere shows van Chanel werden gebruikt dit jaar. Ook waren er veel andere pasteltinten en zware stoffen.  Veel wijde rokken, flaphoeden en redelijk hoge halzen.

Qua make-up hadden all modellen een korte bob-pruik op in lichte pasteltinten waaronder hun echte haar in een staart was vastgebonden met een grote strik. Hun gezichten waren erg roze opgemaakt, met veel nadruk op de ogen. Ieder model had ook een kleine Chanel tatoeage onder haar oog.

Ik vind het een erg leuke collectie, ik houd van blauw dus dit vind ik zeker super, wat vinden jullie?

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Pastelkleurtjes!♥
    Hihi, ik krijg er een beetje een middeleeuws gevoel bij! Leuke collectie!


    xxx

    ReplyDelete
  2. Die shows blijven altijd weer met wat nieuws komen, zo knap. Leuke post, love it!

    Flo xxxx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!