18 May 2012

Dip Dye

Liefs, Charlotte

9 comments:

  1. Wauw! Gave tekening! Ik houd van dip-dyes.

    Lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mooi! Waarmee teken jij?


    Ik heb trouwens ff reclame gemaakt op mn blog: www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  3. wauw, echt mooi getekend!
    leuke blog heb je ook. ik volg je nu. volg je me terug?
    x

    ReplyDelete
  4. Ik heb trouwens gezegd bij het verzinnen van de naam dat de 'winnaar' een presentje krijgt maar ik mag van mijn ouders niks sturen ofzo.
    Daarom wil ik je een paar weken gastbloggen aan bieden, ik begrijp best als je dit niet aannemt want je hebt het natuurlijk best druk.

    Ik hoor het graag!


    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik teken met zwarte pennen en een soort waterachtige dikke stiften, van mij opa gekregen, die haalt het uit zo'n speciale kunstenaarswinkel ofzoiets :)

      Delete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!