6 May 2012

Expositie Doorned


Mijn opa, Ed van Doorn, oftewel Doornèd, maakt kunst en binnenkort is er weer een expositie.
Zelf vind dit hele mooie kunst, en daarom post ik er ook over. Misschien willen jullie wel naar de expositie komen, en kom ik jullie tegen ;)


 


Ed van Doorn, Doornèd zoals hij zijn werk signeert, is een meester van het minimalisme. Zijn werk is vernieuwend, inspirerend en straalt een oogstrelende strakheid uit. In zijn werk herkent men duidelijk de architect Doornèd. In mathematische vlakken weet hij zeer uiteenlopende onderwerpen in een dynamische eenvoud weet te geven. De Stijl herleeft in het werk van Doornèd. Het is een kleurrijke wereld die positivisme en frisheid uitstraalt. Een magische wereld die bij kunstliefhebbers zeer in trek is. Naast de originelen, de zeefdrukken (In oplage van 50 en 100) heeft Doornèd ook vazen en schalen van keramiek en emaille.


Zijn werk:












Wat vinden jullie? En komen jullie kijken? Ik ga de 17e, bij de opening.

Liefs,

Charlotte




4 comments:

  1. wauw, ik vind het echt hele mooie kunst wat je opa maakt!
    loves!

    ReplyDelete
  2. 't zit dus in de familie ;)

    ReplyDelete
  3. waaauw, erg mooi! xliefs.

    ps; doe je al mee met myn give-away?
    je kan 3 mooie make-up producten winnen! (:

    ReplyDelete
  4. Je opa maakt mooie kunst! Liefs.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!