11 May 2012

How About Retro Glasses


Vanaf nu ga ik iedere twee weken op zondag een 'How About' posten. Dat betekend iedere week een trend, met mijn mening en die van jullie natuurlijk! Vinden jullie dit een leuke trend of niet, zouden jullie dit zelf dragen? Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

Retro Glasses
How About Retro Glasses


De retro brillen, en dan speciaal deze drie monturen; de vlinderbril, de ronde bril en de halfronde bril.
Ik heb zelf een ronde bril en een halfronde, en vind dit allebij superleuke monturen. De vlinderbril vind ik ook wel leuk, maar zou ik zelf niet zo snel dragen.

Veel celebs dragen de retrobrillen, zoals Rihanna, Katy Perry Kate Moss en Marie Kate Olsen.






Gezien bij D&G, Micheal Kors, Armani en Tom Ford

Tom Ford


Wat vinden jullie van deze trend?

Liefs,

Charlotte

ps; Morgen bestaat mijn blog precies 1 jaar! Verwacht een lekker lange post! ;)


4 comments:

  1. Ik vind het wel grappig staan, maar verder is het niks voor mij (;

    ReplyDelete
  2. niet helemaal wat voor mij ;p
    Maar bij sommige mensen staat het wel leuk!
    liefs.

    ReplyDelete
  3. Ik vind het wel leuk, maar ook niet voor mij. Meer voor zo'n echte 'fashionista' laat maar zeggen haha. X

    ReplyDelete
  4. ik vind ze ontzettend leuk, maar pilotenbrillen staan beter bij mij dus ik ga het een keertje proberen maar mijn vaste zonnebril blijft mijn goude pilotenbril uit singapore.
    leuk artikel x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!