30 May 2012

My little notebooks





Ik heb een aantal papieren schriftjes. Eentje met blogidee├źn, iedere keer dat ik iets wil bloggen zet ik het erin, zodat ik het niet vergeet. Als ik dan op een middagje voor de computer zit en niets kan bedenken om over te bloggen is zo'n schriftje superhandig!

De andere twee zijn 'stylebooks', oftewel mode-inspi schriftjes. Ik plak er allemaal mooie modeplaatjes en foto's in uit tijdschriften. Maar ook gekke kleine artikeltjes over webshops, blogs en leuke actie's.

Het schrift met de baboushka's is voor mijn blog, de roze is het stylebook dat als vol is, en met de derde ben ik net begonnen met mijn tweede stylebook. De schriftjes komen allemaal uit de 'Flow', een tijdschrift vol leuke en inspi artikelen. Ik had een hele stapel oude flows van mijn tante gekregen, waar al dien schriftjes enzo nog inzaten!

 Heel leuk, ik wil volgend jaar ook graag papieren schriftjes voor school, weet iemand waar je zoiets een beetje goedkoop kunt kopen?

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Bij de Action heb je leuke die heel goedkoop zijn! Zulke schriftjes zijn altijd handig!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat wou ik net zeggen!

      xx

      Delete
    2. Dankjee! Ga daar zeker even kijken ;)

      Delete
  2. Onwijs leuk!Ik ben daar ook mee bezig

    ReplyDelete
  3. Leuk idee,
    een wat een suuuperleuke schriftjes zeg!

    ReplyDelete
  4. Bij de action of de kruidvat hebben ze zo'n schriftjes.
    Je schriftjes zijn echt super leuk! xoxo

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!