19 May 2012

New In Allstars & H&M





Zoals ik al eerder had gepost, ben ik in de meivakantie in Groningen gaan winkelen, maar uiteindelijk kwam ik toch weer in de H&M terecht. Ik heb 2 items van de Fashion Against Aids collectie gekocht; een top met tekst en een soort hippievestje. I love it!
De Allstars had ik al een tijdje geleden besteld, maar iedere keer dat ze werden bezorgt, was er niemand thuis, waardoor het dus nogal lang duurde. Ik wilde korte Allstars, en toen waren deze ineens in de uitverkoop op een webshop, dus heb ik de roze genomen.

Liefs,

Charlotte





7 comments:

  1. wauw, gave outfit zeg!
    X'
    je kunt meedoen met mijn give-away..-->
    http://creative-curly.blogspot.com/2012/05/100-volgers-give-away.html

    ReplyDelete
  2. Wauw, je hebt echt hele leuke dingen geshopt!

    ReplyDelete
  3. wat een leuke spullies goed geshopt girl ;)
    x

    ReplyDelete
  4. Super leuk! Love die all stars <33

    ReplyDelete
  5. dat ding van de h&m met die soort franjes is echt heeeel erg leuk en ik wilde hem bijna kopen maar ik had niet genoeg geld want ik had al mijn geld uit gegeven bij de zara hahaha

    ReplyDelete
  6. Mooie kleur All Stars!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!