7 May 2012

Ontwerp GroningerMuseum wedstrijd.



In het Groninger Museum werd een ontwerpwedstrijd gehouden. Je moest je ontwerp, geïnspireerd op één van de twee collecties die nu in het museum te zien zijn, maken op een barbiepop. Toen ik in Groningen was heb ik hem ingeleverd. Vanaf woensdag kan je te horen krijgen of je wint. Ik heb geen idee of ik een kans maak, zo goed was mijn ontwerp namelijk niet, maarja. Niet geschoten is altijd mis, toch?

Ik wil jullie ook nog wat vragen; vinden jullie het irritant dat de tekst op mijn blog gecentreerd is? Ik wil dit graag weten, want dan pas ik het aan.

Liefs,

Charlotte


1 comment:

  1. Leuke ontwerp! En nee, het is niet irritant omdat het gecentreerd is. Dat vind ik tenminste :)
    xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!