7 May 2012

Outfit: Friesland Dag #1





 T-Shirt Vintage // Cut-off Short H&M // Glasses V&D //  Headband Vintage
De foto's waren nogal overbelicht, dus moest ik ze heel raar bewerken wilde je nog een beetje zien wat erop stond. Sorry daarvoor!

Ik had zaterdag ook nog mijn auditie voor Spijt! de film. Het ging best wel goed, ik moest samen met een jongen en we moesten de scene die we thuis hadden gekregen 3x spelen, met aanwijzingen van de regisseur ertussen. Het was heel leuk, en nu maar afwachten tot ik hoor of ik door ben of niet!

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Ik vind dat bewerkte wel wat hebben! Leuke outfit, oeh hopen dat je door bent!

    ReplyDelete
  2. moooiiee outfit!

    enne... je hebt mij vandaag gered bij een VAS-toets die we vandaag kregen. Ik moest zeggen wat 'journey' betekent en dat wist ik dankzij jou blog! ♥

    xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!