18 May 2012

Revieuw Matte Top Coat by H&M

Een tijdje geleden heb ik al over deze nagellak geschreven, namelijk in dit artikel, toen ik hem net had gekocht. Een aantal van jullie wilden wel graag weten of hij goed werkte, dus vandaar deze revieuw.

Lakken
Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een nogal glimmend lakje van Rimmel Londen, Lucra Pro. Toen het goed gedroogd was ben ik er met de Matte Top Coat van H&M overheen gaan lakken, één à twee dunne lagen zijn genoeg. Je moet wel erg precies lakken, iedere beetje scheve lijn zie terug. Ik ben daar niet erg geschikt voor, maar het zag er nog redelijk uit.

Kleur
Het is wel echt een matte top coat, hij werkt heel goed, er is geen glim meer te bekennen. Wel vind ik dat hij de kleur een beetje valer maakt.

Resultaat
Ik vind het resultaat best mooi, maar ik denk dat je het beter met donkerdere kleuren kan doen, want bij felle kleur, zoals deze rode lak, krijgt het een beetje een raar effect. Hij was natuurlijk €3,00, dus je kan niet de allerbeste kwaliteit verwachten. Ik vind het leuk voor een keertje, maar persoonlijk houd ik toch meer van glimmende nagellak.

Before                                         After


Wat vinden jullie?

Liefs,

Charlotte




5 comments:

  1. Ik denk ook dat het mooier is bij donker! Misschien bij donkerrood/zwart ofzo! Leuke post wel xxx

    http://flodown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ik hou niet zo van matte nagels...

    ReplyDelete
  3. Ik heb zelf ook een matterende lak van NYC, ik vind het erg mooi staan.

    Liefs

    ReplyDelete
  4. ik zoek al heel lang zo'n lakje want het lijkt me super om dan bijvoorbeeld een matte zwart op je nagel te hebben en dan zo'n french manicure randje glimmend zwart :D

    ReplyDelete
  5. Ik ben er niet zo voor :) geef mij maar glimmende lak!
    Nathalie
    ps: we hebben een leuke giveaway op onze blog, die je zeker gaat interesseren! (http://curls-and-bags.blogspot.com)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!